torsdag 2. juni 2011

4 dager igjen

Nå er det bare 4 dager til jeg skal innlegges på sykehuset. Jeg kjenner nervene begynner å snike seg frem. Jeg hvet det meste om operasjonen men jeg er nervøs for det jeg må gjennom dagen før. Om jeg må ta slangen ned i halsen?! Men jeg er også nervøs for venflonen jeg må få inn i hånden. Liker ikke nåler.
Så må jeg ta fly alene for første gang. Tar flyet fra Stavanger til Bergen så må jeg ta taxi til sykehuset. Håper jeg blir godt tatt i mot, noe jeg tror :)

Jeg har begynt å legge frem det jeg skal ha med meg :) Liker å være klar i god tid :)

Er det noe du lurer på så er det bare til å spørre eller gi meg en tilbakemelding :)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det er spennende å følge deg. Du ligger akkurat passe langt foran meg. Jeg skal opereres om ca 2 uker. Forrige gang tror jeg at jeg fikk pakka med meg det jeg ville ha trengt og satser på omtrent det samme i kofferten denne gangen. Myke, behagelige klær til å ha på seg etter operasjonen er nok bra. Litt toalettsaker, litt lesestoff (særlig innskrivingsdagen kan bli lang etter min erfaring) og gode sko ser jeg for meg er det viktigste.

    SvarSlett
  2. Takk for tips :) Jeg kan også tenke meg at innskrivningsdagen blir lang da jeg skal innlegges kl. 11.30. Hvor er det du skal operere?

    SvarSlett
  3. Jeg skal opereres i Ålesund den 15. juni.

    SvarSlett
  4. Lykke til!!!

    Mvh
    Beate M B :o)

    SvarSlett