mandag 13. juni 2011

Mine Tilskudd etter operasjonen

Jeg har gått ut i fra det jeg har fått beskjed om på sykehuset :)

Her er Jerntablett, Omega-3, vitamineral, Calcigran forte, B12 sprøyte og Fragmin som er blodfortynnende. Fragmin skal jeg gå på 5 dager etter operasjonen, så har den siste sprøyten i dag :)

 Jeg valgte å kjøpe dette proteinpulveret. Det har en nøytral smak, kjenner ingen smak, men kjenner konsistensen når du blander den med supper ol.

 Ja, jeg føler meg gammel nå. Jeg måtte ta i bruk dosett for å huske å ta medisinene mine til hver tid jeg skal ha de :P Det er ikke så lett å huske på :)

2 kommentarer:

  1. Mye ting du skal passe på, bra med dosett da;).

    SvarSlett
  2. Hehe, ja er litt å passe på :) Har gått fint til nå :) Har glemt en kveld, men har klart resten :) Så jeg er fornøyd jeg :) Ja, det er genialt med dosett :)

    SvarSlett