mandag 6. juni 2011

Dagen er kommet for reisen :)

Da er denne dagen kommet som jeg trodde skulle være evigheter til. Men den kom raskt. Nå sitter jeg klar og venter på at vi skal kjøre til ferjen for så å kjøre til flyplassen på Sola. Så skal jeg reise alene til Bergen. Kjenner jeg gruer meg litt til det.
Nå er noen av nervene på plass, men jeg tror det går skikkelig opp for meg at jeg faktisk skal operere når jeg kommer til Bergen.
Det blir sikkert ikke så mye oppdateringer mens jeg er borte, men skal prøve å få skrevet inn det viktigste hvis jeg kommer inn med mobilen :)
I morgen er den store dagen :D

3 kommentarer:

  1. tenke så utrolig masse på deg nå Kine!
    ønske deg alt av lykke. dette komme t å gå så bra! eg e der å ønske deg velkommen når du komme hjem.. god klem fra meg og mine 3 :)

    SvarSlett
  2. Klart det går bra, Kinemor.
    Håper bare du har tatt med nok lesestoff og sånt, så ikke ventetiden går så sakte.
    masse masse gode tanker til deg ! klem

    SvarSlett