torsdag 16. juni 2011

Første moste måltid

På mandag hadde jeg mitt første moste måltid. Jeg spiste det en dag før jeg skulle, men det gikk veldig fint. Og det var herlig med noe å tygge i :)

Dette er da fiskeboller i hvit saus med gulrøtter. Veldig god middag :)

Det har gått fint hele uken med forskjellige ting jeg spiser. Jeg har valgt å mose maten med gaffel og tygge det ekstra godt slik at det ser litt bedre ut og du får ikke den ekle konsistensen som du gjør når du moser den med stavmikser.
Noe av maten har jeg ikke most med gaffel heller, jeg har kun tygget det veldig godt. Men hver gang jeg spiser da så sitter jeg å tenker hver gang at jeg må ikke svelge maten for fort. Må bare tygge tygge og tygge før jeg svelger den :)

3 kommentarer:

  1. kjempe flink er du :)
    du starter jo på "helt på ny" med maten, men for det om så må det være litt vanskelig å holde seg så slavisk til en plan. men du er kjempe flink, å du begynner jo virkelig å resultater nå ;)
    gleder meg utrolig til neste uke, til å ha ferie inne hos dere :)

    SvarSlett
  2. gleder meg forresten til vekt oppdatering imorgen :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det :) Det er ikke direkte vanskelig å holde seg. Kjenner at jeg har lyst på masse forskjellig, men tørr ikke å spise det siden jeg er livredd for å få dumping. Da holder jeg meg heller borte i fra det en liten stund til :)
    Jeg gleder meg kjempe masse til neste uke :) Skal bli koselig :)
    Jeg gleder meg også til å skrive inn vektoppdateringen i morgen :) Har gledet meg til det hele uken :)

    SvarSlett