mandag 2. januar 2012

Matlei

Jeg kjenner for tiden at jeg er veldig matlei. Har ikke lyst på noenting, men kjenner jeg er sulten og trenger mat. Det er ingenting som frister, verken av brødmat eller middager. Dette er sjeldent til å være meg, før operasjonen hadde jeg alltid lyst på noe. Det som skjer nå er at jeg får for lite mat i meg. Jeg er flink til å drikke så det jeg begynnte med i dag er å lage smoothie å ha proteinpulver i, slik at jeg får i meg proteinene jeg skal ha :) Så jeg får fortsette med det en stund til jeg får lyst på noe mat igjen :) Hvis dere har forslag til sunn god mat som jerne er litt godt krydret så send meg en mail med oppskriften :D setter stor pris på tips og hjelp :)

2 kommentarer:

  1. Hei Kine , jeg har nyrlig kjøpt ei kokebok fra ei som har tatt samme oprasjon som vi . Den heter : Proteiner- (karbohydrater og fett ) = sant . Du finner henne på facebook og ho heter Gry Furnes Ulleland . Det var mange brae opskrifter der og jeg sikker på hvis du vil kjøpe den så sender ho den til deg . Jeg betalte kr 250 med frakt . Ha en flott dag og håper matlysten din blir bedre . Klem : ) .

    SvarSlett
  2. Takk for tips :) Det skal jeg se på :) Klem :)

    SvarSlett