tirsdag 27. desember 2011

Jul å feit mat..

Nå er julen over og kjenner det skal bli godt å komme tilbake i normale rutiner igjen. Må innrømme at jeg har spist det meste i julen, men spiser jo en brøkdel av det jeg gjorde før. Det har gått fint med alt, ingen dumpinger (Jeg skulle heller ønsket jeg hadde fått det). Godt det er jul bare 1 gang i året :) Jeg kan også innrømme at jeg har lagt på meg ca 1 kg på 2 uker nå :( Kjenner jeg begynner å få panikk når jeg ser vekten går feil vei, men det er kanskje normalt med tanke på at vi jenter har mensen også, og da er det jo normalt å stå stilt i vekt eller gå opp i vekt før og etter. Jeg skal iallefall skjerpe meg nå og spise sunn mat fremover :) I dag blir det en litt lettere middag med fiskeboller i hvit saus :)

PS: Liker å få tilbakemeldinger på om det er andre opererte som har det på samme måte slik at jeg kanskje kan roe meg ned litt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar