søndag 8. januar 2012

Mål og bilder 07.01.12 :)

Nå var det lenge siden jeg hadde lagt ut oppdatering på bilder å mål så nå fikk jeg endelig tatt det :) Så her er en liten oppdatering :)

Mål 1 Juni 2011
Rudt Hals 42 cm
Rundt Høyre overarm 57 cm
Rundt Venstre overarm 54 cm
Rundt Bryster 133 cm
Rundt mage, over navle 134 cm
Rundt mage, under navle 149 cm
Rundt Rumpe 141 cm
Rundt Høyre lår 87,5 cm
Rundt Venstre lår 86,5 cm

Mål 21 August
Rundt Høyre legg 47 cm
Rundt Venstre legg 47 cm
Rundt Bukselinning 118 cm

Mål 28 Oktober 2011
Rundt Hals 36 cm
Rund Høyre overarm 47 cm
Rundt Venstre overarm 44,5 cm
Rundt Bryster 119 cm
Rundt Mage - over navle 119 cm
Rundt Mage - under navle 134 cm
Rundt Rumpe 125 cm
Rundt Bukselinning 110 cm
Rundt Høyre lår 74 cm
Rundt Venstre lår 73,5 cm
Rundt Høyre legg 45 cm
Rundt Venstre legg 45 cm

Mål 7 Januar 2012
Rundt hals - 36 cm 

Rundt høyre overarm - 46 cm
Rundt venstre overarm - 45 cm
Rundt bryster - 114,5 cm
Rundt mage - over navle - 114 cm
Rundt mage - under navle - 127 cm
Rundt rumpe - 123 cm
Rundt bukselinning - 110 cm
Rundt høyre lår - 74 cm
Rundt venstre lår - 73 cm
Rundt høyre legg - 44,5 cm
Rundt venstre legg - 44,5 cm

1 Juni 2011

7 Januar 2012
 
1 Juni 2011

7 Januar 2012

1 Juni 2011

7 Januar 2012

11 Juli 2011

7 Januar 2012

Jeg kjenner når jeg sitter å ser på disse bildene, så skal jeg ALDRI tilbake der jeg var i begynnelsen av 2011. 2011 har blitt ett år som jeg skal huske som det året da jeg forandret meg og skal forandre meg enda mer i 2012. Så i år 2013 så er jeg mest sannsynligt der jeg skal være resten av livet :)
Jeg kjenner jeg blir litt flau når jeg legger ut bilder nå for tiden, for det er nå jeg ser hvor stor jeg faktisk har vært. Jeg har det mye bedre med meg selv nå enn hva jeg hadde før iallefall :)

Vil takke alle dere som støtter meg med flotte kommentarer og oppmuntringer :) Vil også få takket min kjære samboer, Tommy, Min fantastiske søster Silje (http://siljeslykke.blogspot.com/), mamma og pappa for den gode støtten jeg får :) Takk!!

8 kommentarer:

  1. Du e fantastiske Kinemor<3

    SvarSlett
  2. d e heilt ufattelig å se forskjellen. eg e så stolte av deg!
    eg tror faktisk at eg heller ikje såg kor store du egentlig va, når d blir så tett familie så blir du nesten blind for det. ein ting så eg syns e så "rart" me bildene; du ser jo såklart at du e mindre, men heila du ser liksom så mye lettere ut og. du såg på ein måde "kompakte" ut på før bildene, men itte bildene vise ei lettere og flotte jenta :)
    eg vett d har vert vanskelig me kostholdet, men d komme seg gradvis, og håpe du klare å komma heilt i mål snart :)
    go klem fra ei super stolt storesøster!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Silje :) Eg e kjempe glad for å ha deg i livet mitt å sette så utrolig stor pris på støtten du gir meg :) Det betyr kjempe masse :) Eg syns eg sjøl og såg kompakte ut før, det e jo nå eg begynne å ser det, derfor eg og skrive at eg e nesten litt flaue øve å legga ut bildene nå :P men nå har eg begynt me det så nå må eg fortsetta :P

    SvarSlett
  4. Du har vært flink ja , du skal stolt over deg selv . Vet at det en må jobbe mye for det selv ikke alle tror det . Ha en fortreffelig dag , klem : ) .

    SvarSlett
  5. Jeg har vært innom bloggen din med jevne mellomrom. Gøy å følge med den fine utviklingen din. Jeg sitter med samme erfaring som du skriver om ang å være flau når man ser på gamle bilder. Jeg har gått ned 25 kg siden sist i august, og er superhappy for det. Men da jeg satt å så på gamle bilder i går ble jeg jammen både litt trist og flau. Trist for at jeg lot kroppen bli så stor, og flau over at jeg selv ikke var klar over det! Jeg har ikke så mange kg igjen som jeg skal ned. Ikke helt sikker men mellom 5 og 10 kg. Men jeg tenker at det tøffe egentlig blir å klare å holde vekten. Men jeg er motivert og sta!
    Stå på videre, og fortsett å oppdater med bilder. Det er kjempeinspirerende å se den store forskjellen. Du er superflott!!

    Hege

    SvarSlett
  6. Tusen takk for så kjekk tilbakemelding :) Setter pris på hver kommentar jeg får :)
    Det er kanskje litt merkelig å si, men synes det er kjekt å høre at andre føler det på samme måte som meg ang. å se sannheten hvordan jeg har vært :)
    Jeg har litt mer enn deg igjen å ta av, men jeg skal klare det og som du sier så tror jeg det mest utfordrende er å klare å holde vekten, men det skal jeg klare! jeg er livredd for å komme opp dit som jeg var når jeg nå ser bildene. Så dette klarer vi :)

    Kine :)

    SvarSlett