mandag 30. mai 2011

Snart Minimage på meg :)

Jeg vil begynne å blogge om min vektoperasjon som jeg snart skal gjennomføre. Dette fordi jeg hvet at jeg hadde veldig mye spørsmål det året jeg gikk og ventet. Og fordi, jeg synes det er veldig kjekt å blogge. 
Håper dere får noe nyttig ut av bloggen min :) Er glad hvis dere kommer med tilbakemeldinger :) 

Litt info. 

Jeg er ei jente på 22 år som har BMI på 49.  

Jeg søkte om vektoperasjon mai 2010. SUS klarte ikke å holde fristen sin så jeg tok kontakt med Helfo. Et sykehus i Bergen ringte meg på Tirsdag 24.05.11 og sa at jeg fikk tilbud om å operere 7 Juni hos dem. Men da måtte jeg begynne på knekkebrød kur dagen etter. Dette takket jeg med glede ja til og startet på knekkebrød kuren Onsdag 25.05.11. Det har gått veldig fint. Har heller ikke sukkersug, noe som jeg hadde hver dag før. De første dagene følte jeg meg sulten. Men nå er jeg ikke sulten lenger, men jeg blir veldig fort sliten, vondt i hodet og svimmel. Så det er viktig å drikke mye. 
Da jeg fikk telefonen i fra Sykehuset ble jeg egentlig litt satt ut siden jeg fikk beskjed av SUS at jeg ikke fikk operere før i Oktober. Så jeg var jo innstilt på det. Men så plutselig gikk alt veldig fort. Så nå er det snart min tur :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar