mandag 30. mai 2011

Går overaskende bra

Kuren som jeg begynte på Onsdag 25.05.11. Synes jeg går overaskende bra. Jeg har klart å holdt meg unna alt som jeg ikke har låv å spise. Før hadde jeg sukkersug hver dag, mens nå kjenner jeg ingenting til det. Jeg tror det har mye med at nå er jeg nødt og dette vil jeg dermed klarer jeg det.
Jeg har gått ned 2,7 kg siden Onsdag. Det synes jeg er kjempe bra :)

Tankene mine i hodet mitt går veldig. Jeg tenker hele dagene på denne operasjonen som skal skje neste uke. Jeg klarer ikke å konsentrere meg skikkelig om noe annet, tenker bare på hvordan dette blir. Jeg har aldri vært innlagt på sykehus og jeg har heller aldri hatt narkose, så det er mye som er nytt for meg.
Jeg synes dette er veldig spennende, men det er også litt skummelt. Men jeg er helt sikker på at det er dette jeg vil. Jeg har som sagt gått å ventet på dette i over 1 år så nå føler jeg meg klar selv om det kom brått på. Jeg har lest veldig mye om operasjonen, for jeg liker å vite hva jeg går til. Så føler jeg har roen på hva de skal gjøre med meg. Og jeg hvet alt jeg må gjøre etterpå. Så nå er jeg KLAR! :)

6 kommentarer:

  1. Detta greier du fint:) skal gi deg gode ord jeg og følge med bloggen din.) driver selv med lavkarbo diett..dag 1 i dag:)

    SvarSlett
  2. Jeg er ganske innstilt selv, så dette går fint ja :) kjekt at du vil følge bloggen min :) Jeg har også holdt på med lavkarbo lenge nå :) Men det funker ikke helt for meg. Jeg gikk ned 7 kg. den ene gangen men gikk opp 14 igjen. Jeg gjør nokk noe galt, det tenker jeg selv iallefall :) Men du må stå på du også :)

    SvarSlett
  3. så kjekt Kinemor. skulle ønske du fikk publisert denne bloggen til flest mulig. det er jo så mange som ha så mange spørsmål, som de kunne fått svar på her. lurt for deg selv også, du får sikkert et litt nedra fokus, og må sortere tankene på en annen måte enn om de bar skulle vært i ditt hode.
    du e GO'E ! klem

    SvarSlett
  4. Så bra at du får operasjon! og så flink du er med knekkebrødkuren. Lykke til videre, jeg legger meg som følger og følger med deg:).

    SvarSlett
  5. DU E GOE!!!
    Lykke til!!!
    Så flott at du har egen blogg..jeg følger deg!
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Tusen takk til dere alle :) Kjekt at dere vil følge bloggen :)

    SvarSlett