torsdag 30. august 2012

Hjemmet vårt :)

Nå har jeg og samboeren min bodd i leiligheten snart 3 år. Det har vært og kommer til å bli mye bytting på hvordan det ser ut her hjemme. Jeg elsker forandringer. Men nå har jeg funnet noe som jeg liker for denne gang iallefall. Pyntetingene går i hvitt, grått, svart og sølv. Slik har jeg hatt det en stund. Men i dag ryddet jeg slik at jeg kunne få det noenlunne slik jeg ønsker å ha det. Har mye igjen enda da :)


Dette er da det hjørnet i stuen jeg har beholdt lengst :)
Jeg liker veldig godt disse vegg lysestakene fra Europris :)


Lysfatet som jeg har på salongbordet
Dette er jeg veldig fornøyd med
Har fått veldig sansen for engler


Stjernetegn bildene våre som jeg elsker

Var på handel i dag og fikk meg noen nye pynteting som jeg likte veldig godt


Her er det nye stativet jeg kjøpte i dag med kaffekopper og fat fra Fretex


Denne delen av leiligheten er den jeg er mest fornøyd med sånn som jeg har det nå
Jeg kjøpte meg de to skiltene i dag


Dette skiltet fra Fagmøbler måtte jeg bare ha, er noe sant i det som står


Å dette skiltet fra Fagmøbler syntes jeg var så søtt at det kom i tillegg

2 kommentarer:

  1. VIL...HA... CAPUCCINO... KOPP... STATIVET...
    hehe.. det var kjempe stilig, og jeg vil også ha et sånn på kjøkken. så ut som at du har fått det kjempe fint i stua. ting tar tid, men etterhvert kommer det på plass. det vet jeg aaaalt om! ;)

    SvarSlett
  2. Jeg falt for det stativet med en gang jeg så det, så bare måtte ha det :)
    Det er deg jeg lærer av vettu :) Så ser jo at jeg har noen år igjen før jeg finner ut av ting :P

    SvarSlett