mandag 22. august 2011

Oppdatering med bilder :)

Da er det på tide med en liten oppdatering for å vise hvor flink jeg er :P Nå denne gang på bildene ser jeg det ganske godt selv at jeg har gått ned i vekt, men ser det fortsatt ikke selv i speilet, men dette er kanskje normalt siden jeg ser meg selv i speilet hver dag.
Jeg har til nå godt ned 21,7 kg. så nå ligger jeg på 122 kg. Gleder meg til jeg er under 120 kg :)

Jeg har nå komt litt bedre inn i spiserutinene igjen etter ferien, sliter fortsatt litt med kvalme etter måltidene, men ting er iallefall på bedringens vei :) Merker godt på magen at nå spiser jeg sunnere mat enn jeg jore da jeg var på ferie :)

Her bildesamlingen jeg har laget denne gang :)


Før operasjonen 
2 mnd etter opersjonen
 Før operasjonen

2 mnd etter operasjonen 
 Før operasjonen

 2 mnd etter operasjonen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar