lørdag 13. august 2011

Ferie = Utfordring

Har vært lite oppdatering på bloggen i det siste, men det er fordi jeg har vært på ferie i 3 uker. Dette har vært en liten utfordring. Jeg har ikke klart å spise så mange måltider som jeg skal ha, tror jeg har hatt 3-4 måltider til dagen, dette er jo for lite. Jeg har heller ikke klart å få i meg nokk væske. Jeg har blitt kvalmen etter hver gang jeg har spist å har dermed ikke hatt lyst på noen slags form for mat. Dette har ikke vært enkelt. Jeg merker med en gang at jeg får det mye bedre til hjemme, så tror det skal gå bra igjen. Blir fortsatt litt kvalmen etter måltidene, men langt i fra så galt som det var på ferie.

Jeg har drukket mye sukkerbrus og spist mye usunt, og var livredd for at jeg hadde gått opp i vekt, men det var det eneste jeg fikk i meg, så da tenkte jeg at det var bedre enn ingenting. Jeg kom hjem i går å veide meg i dag, nå er jeg komt ned i 123,5 kg så jeg har dermed gått ned 20,2 kg :D er kjempe fornøyd med dette.
Nå har jeg komt under mitt store mål som var 126 kg, dette er ett mål jeg har hatt fordi jeg ikke husker sist jeg var under dette. Så nå er jeg meget fornøyd :) Nå er neste mål 25 kg :D

Nå når jeg er komt meg hjem skal jeg begynne å trene skikkelig. Jeg har fått rekvisisjon til å trene hos fysio så skal å snakke med de på Mandag å håper jeg får komme fort i gang slik at jeg kan stramme opp litt av det som begynner å henger :P

2 kommentarer:

  1. va du å snakte me fysio treningå idag? du sa isåfall ingenting.. e bare t å komma seg igang, e ingenting så e bedre!

    SvarSlett
  2. Nei, eg fekk ikje tid, ska prøva å få det te i dag :) Får bare håba eg treffe någen av de så eg kan snakka me :)

    SvarSlett