mandag 11. juli 2011

Liten oppdatering Mål + bilder :)

Tenkte jeg måtte komme med en liten oppdatering :) Jeg selv fikk egentlig litt bakoversveis da jeg så forskjellen på bildene, det er ikke veldig mye, men jeg ser nesten ingenting selv i speilet. Så nå føler jeg meg veldig fornøyd :)

Mål 1 Juni 2011

Rudt Hals                          42 cm
Rundt Høyre overarm        57 cm
Rundt Venstre overarm      54 cm
Rundt Bryster                    133 cm
Rundt mage, over navle      134 cm
Rundt mage, under navle    149 cm
Rundt Rumpe                    141 cm
Rundt Høyre lår                 87,5 cm
Rundt Venstre lår               86,5 cm


Mål 11 Juli 2011


Rudt Hals                          40 cm     - 2 cm
Rundt Høyre overarm        54 cm     - 3 cm
Rundt Venstre overarm      51 cm     - 3 cm
Rundt Bryster                    128 cm   - 5 cm
Rundt mage, over navle      127 cm   - 7 cm
Rundt mage, under navle    146 cm   - 3 cm
Rundt Rumpe                    137 cm    - 4 cm
Rundt Høyre lår                 80 cm     - 7,5 cm
Rundt Venstre lår               81 cm     - 5,5 cm
Rundt Høyre legg               48 cm
Rundt Venstre legg             48 cm

Jeg er meget fornøyd med resultatene, som viser at jeg har blitt en del mindre :) Jeg er imponert over hvor godt det viser når jeg måler, men ikke når jeg ser meg selv i speilet :)

Jeg legger også ut bilder av utviklingen min :) Blir veldig glad for kommentarer :) De fleste jeg har fått til nå hjelper meg å holde meg motivert :)

Bilde tatt 1 Juli 2011 (Før operasjonen) 

Bilde tatt 11 Juli 2011 (5 uker etter operasjonen)
Bilde tatt 1 Juni 2011 (Før operasjonen)
Bilde tatt 11 Juli 2011 (5 uker etter operasjonen) 

Bilde tatt 1 Juli 2011 (Før operasjonen)

Bilde tatt 11 Juli 2011 (5 uker etter operasjonen) 

Håper dette er intressant for deg som leser :)  

6 kommentarer:

  1. Kanonbra! Vise stoor forskjellig på mål før og itte. Du e flinke:)

    SvarSlett
  2. Ja, det e det eg såg eg og, så eg blei litt overaska :P hehe. Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Tydelig forskjell på bildene ja :) e veldig imponert øve deg!! du e knallgo!

    SvarSlett
  4. eg klarte ikje å holda meg og måtte gå inn på mobilen å se :) og WOW.... eg har sagt t deg at eg ser forskjell, men bildene viste ennå mer.. eg e super stolt øve deg og e så utrolig gla på dine vegne :) blir ikje någe problem å holda tale i bryllupet nå ;)

    SvarSlett
  5. Hehe, du klarte ikje det nei :P Eg blei og litt overaska over bildene :P Trodde ikje det viste så godt :P hehe. Tusen takk søs <3 Får håba det kanskje komme itte kvert det me den talen :P haha. :P

    SvarSlett