tirsdag 5. juni 2012

Glede :D

I dag har jeg kjøpt meg min første "skikkelige" bikini :) Før har jeg alltid kjøpt bikini/badetøy etter størrelse. Dermed har jeg egentlig ikke hatt lyst på det, men må bare ta det for ingenting annet passer. Men i dag fant jeg bikini på Cubus :D I tillegg fant jeg ut at jeg må jo være litt crazy å kjøpe sjokk rosa i tillegg :P Ikke noe mer svart som skal skjule mest mulig, nei nå er det etter hva jeg har lyst på :) Hvet ikke helt om jeg tørr å ligge å sprage med den hengende magen min enda da, men det får jeg se når tiden kommer :)
Jeg fikk også kjøpt meg 2 nye BHer på Cubus, noe som jeg aldri har gjort før :) Så det var faktisk kjekt å gå å skikke i dag :)

Jeg merker det er så stor forandring nå i forhold til før med tanke på shopping. Før hatet jeg å gå på shopping, for jeg fant jo ingenting jeg hadde lyst på, mens nå finner jeg nesten alt for mye. For jeg kommer jo oppi normale størrelser :) Det er så utrolig kjekt :D

1 kommentar:

  1. New Slot Machines on Google Play Store, Apps on Google Play
    › store › apps › details › store › apps › details This 정읍 출장마사지 is a new app from Pragmatic 의왕 출장마사지 Play, which will 삼척 출장마사지 add slot games to the popular 광양 출장마사지 gambling platform. See how 구리 출장안마 Pragmatic Play's slot

    SvarSlett