torsdag 7. juni 2012

1 år er gått :)

Tenk, 1 år er gått. Klarer ikke helt å forstå det selv at i dag er det 1 år siden operasjonen og 51 kg er borte. Det er helt uvirkelig. Men det er en herlig følelse og det er den beste avgjørelsen jeg har gjort i mitt liv :)
Ja, det er hud som henger over alt, lår, rumpe, mage, armer og ikke minst puppene, men det klarer jeg å leve med foreløpig :) Har det mye bedre med meg selv nå enn jeg hadde for 50 kg siden så er kjempe fornøyd :) Må bare si at jeg ikke angrer ett sekund :) Det er ett nytt liv og ett fantastisk liv. Jeg har jo litt igjen å ta av, men alt er så mye enklere nå. Jeg passer faktisk i en vanlig plastikk terassestol. Jeg var jo livredd før for å sette meg i de for de kunne jo knekke. Jeg slipper å tenke stormote når jeg handler. Ja, det er rett å slett fantastisk :) Takk til Ulriksdal sykehus i Bergen som hjelper meg gjennom dette :) De er fantastiske :)

6 kommentarer:

  1. Hva med bilder? :D
    Før og etter? :P

    SvarSlett
  2. De kommer :) Har bare ikke fått tatt de helt enda :P men det er jo ikke før og etter, har en del igjen enda, så blir underveis fortsatt på bildene :)

    SvarSlett
  3. Hei, for en fin blogg du har.

    Du har gått ned masssse på ett år.... kjempebra, you go girl!!!!
    Jeg er også GBP opperert, og har gått ned vel 56 kg totalt, halvannet år.

    JEg synes også det er hærlig å kunne slenge seg ned i en plastikk hagestol, UTEN å være redd for at den knekker, og UTEN å måtte holde igjen stolen med armene når jeg reiser meg, av frykt for at den henger fast i rompa mi..........hehe.

    DEIIG å slippe tenke stor mote...........nåvel, jeg bruker fortsatt L og XL, og 40-42-44 men det er alikvevell småtteri mot de 54-56-58 før :D

    Kjekt å finne bloggen din, skal titte innom deg igjen!!!!

    SvarSlett
  4. Kjekt å få så kjekk tilbakemelding :)

    Det er jo det samme med meg, jeg bruker fra M-xl og 40-44 men det er som du sier småtteri i forhold til 50-54 :) Så jeg er kjempe fornøyd :)

    Jeg kommer til å stikke innom din blogg også å skikke :) Er kjekt å se andre i samme situasjon :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flink du har vært! Det er veldig inspirerende å lese bloggen din. Jeg er nyoperert og sluker informasjon og gode tips :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for det :) Er kjempe kjekt å vite at jeg er til hjelp for noen :) Det er det som er målet mitt :) Nå er det en stund siden jeg har blogget, men skal begynne igjen nå tenkte jeg :) Håper alt går fint med deg etter operasjonen :)

    SvarSlett