tirsdag 17. april 2012

Shopping

Jeg tenkte at jeg må skrive litt om min første "normale" shoppingtur :)
Da jeg reiste på shopping, tenkte jeg at hvis jeg må kjøpe "store" størrelser så vil jeg ikke ha nye klær. Jeg kjente på den at det var litt skummelt å gå på Vero Moda å prøve klær, men der fikk jeg meg en hyggelig overaskelse :) Jeg fikk kjøpt meg en ny kjole i "normal" størrelse :D Jeg ble kanon glad å gikk å snakket om det resten av dagen.

Her er min nye kjole, bolero og strømpebukse. I "normal" størrelse :D

Samme dagen fant jeg en bukse på H&M i str 34 tommer. Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte så små klær. Å når jeg skal legge sammen den buksen så er det ganske merkelig, for den er jo halvparten av de klærne jeg pleide å gå i :P

Jeg fikk også kjøpt meg min første skikkelige BH og der ble jeg imponert, før operasjonen var jeg å prøvde BH på Tjølsen undertøys butikk og da måtte jeg opp i 110 rundt brystet, men nå var jeg 85 :O

Denne shoppingturen hadde jeg med min søster Silje. Var en kjempe kjekk dag, men gikk litt penger siden jeg faktisk fant klær :)

6 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde Kine, du har blitt kjempefine! :) Så kjekt at du går ner! Lykke t videre :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :) Eg e kjempe fornøyde sjøl :)

    SvarSlett
  3. Det er godfølelsen sin det! Når man kan gå inn i vanlige klesbutikker å kjøpe klær i normale størrelser! Men det blir fort vondt for lommeboken, for med normale størrelser så blir utvalget så mye større enn før! Jeg kjenner til dette. Har skrevet her inne hos deg tidligere, jeg har gått ned nesten 30 kg selv. Og i dag var jeg innom Match og kjøpte meg en bukse i str 29"! Og jeg fikk samme følelsen som deg, at den føltes bitteliten da jeg skulle brette den sammen! Moro å følge med på din flotte vektnedgang! Keep up the good work!

    SvarSlett
  4. Hehe, ja det er ganske kjekt, men merkes på lommeboken ja, men jeg merker også at jeg er mer kresen nå når jeg kan få nesten hva jeg vil :P Kjekt at du følger meg :) Takker for det :)

    SvarSlett
  5. Det er jo kjempe bra at du har gått ner 30 kg. Har du tatt operasjonen du også? Når tok du den? Stå på du også :)

    SvarSlett
  6. Hei igjen!
    Nei, jeg har ikke tatt operasjon. Jeg har gått på Libra helse og kostholdskurs.Eller, jeg holder jo enda på da. Tenker å gå ned en 6-7 kg til så skal jeg stabiilisere den der. Jeg ser egentlig på det som det vanskeligste tror jeg. Å klare å holde vekten. Men jeg er veldig motivert for å klare det. Og jeg tror at motivajon er alfa og omega når det kommer til vektnedgang!Uansett hvordan man gjennomfører det :-)

    SvarSlett