tirsdag 17. april 2012

Plager etter GBP

Nå har jeg fått en plage etter GBP. Jeg er svimmel nesten hver dag. Når jeg reiser meg opp for fort så må jeg holde meg for det svartner for meg. Jeg har enda ikke besvimt, men var hos legen i går for å se hva det kunne være. Hun mente det kunne være stress, men jeg har jo aldri hatt dette før operasjonen. I dag var jeg og tok blodprøver, så får jeg se hva som kommer ut av disse. Om jeg har mangel på noe av vitaminer. Venter i spenning.
Hvis det er andre som har samme plager setter jeg pris på å hørre hvordan du har det og hva som kan gjøres :)

3 kommentarer:

  1. Eg har hatt det samme! Har mangel på folsyre. Tar nå tilskudd, er bedre men svimler litt ennå.

    SvarSlett
  2. Hos meg har de ikke funnet mangel på noenting, så hvet ikke hva det er. Legen mener det kan være stress, men jeg hvet ikke jeg :P

    SvarSlett
  3. Sliter også endel med svimmelhet og trøtthet/utmattelse etter min operasjon. Gikk til legen og fant ut jeg hadde lavt jernlager. Har alltid vært flink og fått i meg jerntablettene, men en kollega tipset meg om flytende jern. Etter det er så mye forandret. Jeg føler meg mye friskere. Det smaker ikke særlig godt, pyton faktisk, men tror det er mye bedre enn tabletter:) Bare som et lite tips;)

    SvarSlett