torsdag 6. oktober 2011

Pepsi Max :(

Jeg har vært en person som har nesten vært avhengig av Pepsi max før operasjonen. Jeg hadde bestemt meg for å kun drikke brus i helgene etter operasjonen, og da skulle det være sukkerfri brus. Men så kom den dagen der jeg fant ut at jeg ikke tåler Pepsi Max. Dette er på grunn av kulsyren i brusen, så rett å slett så tåler jeg ingenting av brus. Det er litt trist å ikke kunne ta meg ett glass Pepsi Max på lørdagen, men det er heller ikke noe must da jeg har funnet så mange gode safter uten sukker. Så for tiden går det mye i Coop husholdningsaft uten tilsatt sukker og fun light saft i alle forskjellige smaker. Jeg klarer meg fint med det :)
Jeg har hørt at det er ganske normalt å ha problemer med kulsyre etter operasjonen så jeg tar det ikke så tungt :)

Jeg har også funnet ut at jeg ikke tåler fløteis. Men dette mener jeg selv bare er positivt :) Da klarer jeg iallefall å holde meg borte fra det :) Jeg må innrømme at jeg var litt svak for fløteis før operasjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar