onsdag 21. september 2011

Shopping :D

I går var jeg å skulle finne meg kjole til bryllupet til søsteren min, det fant jeg :) Den får dere se bilde av når jeg har fått sydd den inn litt :) Da den ikke sto helt perfekt på meg :)
Men jeg var innom Spar Kjøp og reknet ikke me å finne noe spesielt der da jeg ikke finner så mye der som passer. Jeg prøvde en jakke/kåpe i str 52 og kom oppi den og ble kjempe glad siden jeg aldri har funnet en litt finere jakke utenom sportsjakker. Men så fant jeg ut, jeg kan jo ikke kjøpe jakke nå i str. 52 da jeg skal ha den hele vinteren og jeg kommer til å gå ned mer, så jeg kjøpte den i str. 48. Den passet også, men var litt stram, men er ikke lenge til den passer meg fint :)
Jeg var kjempe fornøyd med at jeg kunne finne meg en litt finere vinterjakke :D
Dette bildet er fra Sparkjop.no, får ta ett bilde senere med meg i kåpen så dere får se det også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar