mandag 14. oktober 2013

I'm Back!

Nå har jeg hatt en veldig lang pause i fra bloggen, noe som var langt i fra min plan, men nå er jeg tilbake og skal prøve å holde oppdateringene i gang :) 

Ting har skjedd rundt meg som har gjort at jeg måtte prioritere andre ting enn bloggen i tiden som har vært. Jeg har fått opp øynene for nye ting og endret meninger om forskjellige ting. Jeg har noen nye synspunkter på ting i forhold til hvordan ting har vært og blir fremover :) 

Fremover kommer bloggen til å handle mye om livet mitt, blir ikke så kjempe mye om operasjonen lenger siden det er så lenge siden nå 2 år og 4 mnd siden jo :) 

Men... Jeg skal selvfølgelig oppdatere på bloggen hvis det er noe spesielt i forhold til operasjonen. Hvis du lurer på noe så ikke vær redd for å ta kontakt :) 

Håper du kommer til å like den nye hverdagen min og blogginnleggene mine :) 

Håper du får en kjempe fin dag og uke!! :)

3 kommentarer:

  1. Jeg tok sleeve for 13 dager siden, og syns det er så nyttig å lese om andres erfaringer med slankeoperasjoner :)
    Kan jeg spørre hvordan folk reagerte da du "plutselig" var blitt mye mindre?

    SvarSlett
  2. Beklager litt sent svar..
    Veldig kjekt å vite at jeg er til litt hjelp for noen :-) har vært lite aktiv en stund nå, men skal prøve å oppdatere mer nå :-)
    Jeg har hele tiden vært veldig åpen om operasjonen og hvis noen kommenterer at jeg er blitt så tynn så sier jeg rett ut at jeg har tatt slankeoperasjon. Men folk er veldig overrasket over hvor bra det har gått med meg :-) det er jo alltid noen som reagerer, men har enda tol gode å høre noe negativt om operasjonen og hvordan jeg er etterpå :-)

    SvarSlett
  3. Hei.......Håper du blir mer aktiv og blogger mere. Selv sliter jeg med mat og de siste kiloene, hordan spiser du, er du kommet heilt i mål, hvordan vedlikeholder du, og hvordan er det med fett, kcalorier osv hos deg?
    Tenker du på det eller bare spiser du?

    SvarSlett